Monday, February 16, 2009

Träningsvärk!

Blir inte mycket scrappat här just nu. Satt en liten stund tidigare ikväll men efter nattning av barnen blev jag för trött så jag sjönk ner framför tvn istället. Jag försökte mig på Anna-Carins fina skiss. Kanske orkar jag fortsätta imorgon?

Jag var och tränade bodypump igår. Var andra gången och nu hade jag ju liiite koll på vad som var lagom vikt, men hjälp vilken träningsvärk jag har idag. Bara att inse att man börjar bli gammal, man kan visst inte gå från noll till hundra nu länge och tro att kroppen fixar det, får ta det lite försiktigare i fortsättningen, skynda långsamt.

Tänkte i alla fall visa upp ett par kort som jag gjort tidigare. Först är det ett kort som gavs till A på födelsedagen förra veckan.

Mönstrat papper från Basic Grey, PM färglagda Magnolia
stämplar (flicka och blomblad), chipboard-bokstav
målad med dabber och 3D-lackad, prima-blomma, knapp med
floss och en Kaiser-bling.

Och det här kortet gjorde jag efter en skiss på Scrap & Card.
Mönstrade papper från Chatterbox och Scenic Route,
Magnolia stämpel målad med PM, knapp med floss,
band och brads.

No comments: