Sunday, February 1, 2009

Heltidsarbetande

Vid nyår hade vi skiftbyte här hemma och nu arbetar jag heltid medan sambon är hemma med sonen. Det här innebär att jag knappt hinner pyssla alls nu på vardagarna, först vill jag ju hinna träffa barnen en liten stund innan de somnar och sen är jag helt enkelt för trött. Jag har dessutom bestämt mig för att börja träna, viket innebär att det blir ännu mindre scraptid.

Nu i helgen har jag ändå hunnit sitta litegrann, har mest stämplat och färglagt med PM-pennor. Men nu ikväll fick jag faktiskt ihop två färdiga kort också. Har inte orkat fota dom än så jag tänkte istället visa en LO som jag gjort tidigare efter den här jätteinspirerande skissen av Badanka. Är ett ganska dåligt foto från förra årets "lilla julafton" som firades med barnens farmor, farfar, farbror och faster. Har craft som cradstock och sen använt mig av färgerna rött, grönt och brunt för att få en julig känsla.
Mönstrade papper från October Afternoon,
Craft och Scentic Route. Rubriken är QK Diesel och
rubons från American Craft.
Just the edge, stickles
på cirkeln i fotot, chalkade kanter och så vit och brun
journalingpenna.

No comments: