Thursday, February 19, 2009

Cybercrop på Scrappiz

Det är cybercrop på scrappiz nu i helgen. Utmaningarna släpptes redan i går kväll och hela dagen har jag varit toksugen på att scrappa, så sugen att jag faktiskt surfade lite på jobbet efter skisser. Vid 19.30 ikväll kunde jag äntligen sätta mig vid skrivbordet efter att först ha städat och nattat barn. Började med att göra klar LOn efter Anna-Carins skiss som hon gjort för Designat som jag började med för några dagar sen. Såhär blev min LO som handlar om förra julen.Sen började jag kolla på alla utmaningarna på scrappiz. Hade svårt att välja och velade hit och dit men till slut fastnade jag för utmaningen där man ska göra LO/kort i vårfärgerna rosa, ljusgrön och gul. Man ska även använda sig av band/spets, knappar och nåt stämplat. Passade på att göra ett påskkort.

No comments: