Tuesday, February 3, 2009

Luciakaos

Här jobbas och tränas det. Har inte hunnit pyssla nåt alls sen helgen men hoppas på att jag hinner ta igen det i helgen som kommer. Dottern har två kalas inbokade så lite pysseltid borde jag kunna sno åt mig. Tänkte i alla fall passa på och visa ett gammalt alster. Är riktigt risiga foton från när dottern gick Luciatåg på dagis. Men det var lite kul att berätta historien om när hon gjorde det så därför blev fotona scrappade ändå. Gjorde LOn till en tävling men har glömt var, har dock för mig att det var en skiss i alla fall.
Mönstrat papper som CS, glömt märket. Lite band
bakom fotona, blandade knappar med floss, stämplade
snurklor från Forma Hantverk, rubrik med rubons
från October Afternoon
och thickers.

1 comment:

Anna-Carin said...

Du har en utmaning som väntar på dig i min blogg. :-)