Sunday, August 17, 2008

Massa nytt

Var på scrappträff hos Mimmi förra lördagen. Jättetrevligt! För en gångs skull hade jag ingen tid att passa utan fick hålla på så länge jag orkade vilket blev 10-19, var helt slut i huvudet sen. Men efter att ha varit hemma en stund och käkat lite så fortsatte jag hemma och gjorde ett kort till och färdigställde en påbörjad LO. Fick massor gjort också trots att jag inte direkt var förberedd. Körde en Anna-Carin och gjorde först en LO och sen ett kort efter samma skiss och med samma papper. Här kommer lite av det jag gjorde på träffen.

En LO efter Silwerstars skiss nr 27. BG-papper, en blomma,
brad och titel med QK journaling.

Och här kommer kortet efter samma skiss. BG-papper, en stämpel
lånad av Maria (tack för det), Gelatins. Grattis med QK Paige.


En LO efter Joggemias skiss nr 14. Pappret är från Dream Street
Designs. QK Diesel grand till rubrik och en journaling-stämpel.

Och så kortet efter samma skiss. Rubriken är kartong-
thickers om jag färgat med chalk. Stämpeln har jag
lånat av Carolina på en träff förut och fjärilen är en
stickers från Jolees.

2 comments:

joggemia said...

Vad kul att mina skisser kan inspirera! Jättefin layout och läckert kort!

Kram!

Mia said...

Å, så mycket snyggt du hann göra! Nästa gång ska jag också stanna lääääänge :). Jättekul att ses förresten.

Kram
Mia (Karamell)