Saturday, August 2, 2008

Dop- och bröllopskort

Sådär nu är jag igång med pysslandet igen efter semestern. Har ju varit så varmt nu ett tag så det har varit omöjligt att göra nåt, men idag när det regnade passade det bra. Har använt min nya stämpel. Har dock inte fotat än eftersom det är så mörkt.
Innan semestern gjorde jag ett bröllopskort till svågern och ett dopkort till Joel. Visar en LO som jag gjorde före semestern också.
Vit bling som CS. Har lånat embossingfoldrar av AC
till bakgrundsprickarna och brudparet. Röda ramar
runt och en röd blomma med en halvpärla i.


Även här har jag använt vit bling som CS.
QK Biography till Joel. Stämplat, distressmålat och
urklippt hjärta, monterat med 3D.


Mönstrade papper från American Crafts och Basic Grey.
Rubons-blommor från Hambly, knappar med lite floss
och rubrik av dymo och QK Abigail grand.

No comments: