Saturday, August 2, 2008

Födelsedagspaket

Fick ett gäng fina paket på min födelsedag. Tack för alla fina saker! Är dags att ta tag i pysslandet nu igen efter semesteruppehållet.

Från Mrs Vera fick jag ett superfint kort, en väska fylld med brads,
scrapbook shimmer, små kort och kuvert, nålar, charms (heter det
så?), och papper.


Från Pysselmillis fick jag ett fint kort och en skärmall .



Från Blue Eye fick jag skärblad och bigblad till min
skärmaskin. Perfekt!


Från Carolina1979 fick jag en stämpel och svart floss.
Stämpeln är redan testad.


Från Tinto och Alien Bling fick jag ett supercoolt kort,
brun floss, 3 förpackningar med öljetter och 3 fina
nedskurna
papper.

Från Mia Puh fick jag knappbrads, fjärilsstickers och
röd, hm, äsch tappade ordet, ni ser vad det är.


Från Exx fick jag ett fint kort som tyvvärr gått sönder
lite i frakten, cardstock, mönsterpapper, och brads.

No comments: