Tuesday, November 6, 2007

Symässan

Var en sväng på symässan i fredags tillsammans med trevligt sällskap. Blev en del shoppat, överskred budgeten så jag var tvungen att stå i superlång bankomatkö för att få ut mer pengar. Passade på att handla till MHV och handlade resten till mig själv blev bla en god jul-stämpel, filtband, thickers, album och lite annat smått och gott.
I lördags pysslade vi här hemma. Jag gjorde julkort och har 19 st klara nu. Alla likadana i år. Har inte räknat efter hur många som behövs än men gissar på 20-25 st. Tidigare förra veckan gjorde jag tack-kort som mamma ska ha, 10 st snarlika blev det. Är chatterbox-papper, primablommor som jag vunnit och stämplade och embossade blommor. Tack är utstansade QC, Katie.
Tryckte några tröjor med dottern förra helgen också. Den övre är grön trots att den ser lite beige ut på fotot.Slutligen visar jag julklappstags som jag gjort till en swap. Blev rätt nöjd med dom. Ska bli spännande att se hur de jag får tillbaka ser ut.

No comments: