Saturday, November 17, 2007

Make and take

Jag var på "make and take" i tisdags. Mycket trevligt och jag gjorde 2 LOs. Hade förberett mig kvällen innan genom att välja kort, rita skisser och plocka ihop papper mm vilket gjorde mig hyfsat effektiv. Först är det en LO med bilder från när dottern är med sin pappa på besök i Löttingetunneln. Har använt mina nya rubons (som tyvärr syns lite dåligt på det mönstrade), mönstrat papper som bakgrund och brads.
På den här ska det till lite journaling. Tänkte skriva runt kanten på CS. Är press n petals-blommor som jag skaffade på symässan. Gillar dom skarpt.Den här sista har jag gjort tidigare men inte scannat förrän nu. Blev ganska nöjd med den. Är en ram ritad för hand med dubbla vita streck men de försvann i scanningen. Är chippboard thickers i rubriken, dymoremsor, en rubon-blomma, hjärtana är filtband och de mönstrade papprena är BG.

No comments: