Wednesday, November 7, 2007

Pysseluppdatering

Jag har faktiskt pysslat en del sista veckorna men jag är så himla dålig på att scanna det jag gör. Nu har jag i alla fall fotat lite för en hel hög kort ska iväg imorgon. Sambons hela släkt fyller i november (nästan i alla fall) och dessutom är det ju farsdag på söndag.

Först en LO som jag gjorde utifrån en skiss på Pysselgården. Var en tävling men det skulle vara vinter/jul-tema på LOn och det blev det ju inte på min. Har använt mina nya filtband och thickers som inhandlades på mässan. Papprena är bla chatterbox och BG.Även på denna har jag använt de nya filtbanden, nya thickers och nyinförskaffade brads.

Här är svärfars farsdagskort. Chatterboxpapper och hängelstämpel. Färglagt med distresser.
Sambons kusins födelsedagskort. Chatterboxpapper, filurstämpel färglagd med distresser och rubrik gjord av QC Katie.
Sambons fasters födelsedagskort. Chatterboxpapper, hängelstämpel färglagd med distresser och primablommor som jag vunnit.

No comments: