Friday, November 14, 2008

Vinst!

Min LO som jag gjorde till Babsans tävling vann! Fast vi var bara två som deltog och fick vinster båda två... men vad sjutton, jag är glad ändå!

Eftersom jag bara trälar på med julkorten just nu får får jag väl uppdatera här med lite gamla pryls. Först ut är en LO på Malte 2 månader som är gjord efter en skiss som Ami gjort. LOn var med och tävlade på pyssel.net.
Mönstrade papper från OA. En primablomma med
knapp och floss. Till rubriken vinylthickers och rubons
från OA.


Mönsterpapper från OA. Blommor från Reprint, knappar
och floss. Fjärilsstickers från Jolees. Rubons till rubriken
från Mimos, två olika typsnitt.

2 comments:

PysslarTagen said...

Hej på dig!
Kul att du vann.
Var har du köpt Äppelpapperet som du hade på ett kort?
Ella är inne i en "päppel-period! Hon ska "päppla" om allt. Det vill säga "äppel päppel pirom parom...." Måste bara göra en Lo om det, och det papperet är ju ett måste då!

Åsa said...

Det är ett October Afternoon-papper, inte helt lätta att få tag i tyvärr, AC och jag beställde från UK i somras. Men nu kanske de är lättare att få tag i.