Monday, November 3, 2008

Höstlov

Jaha, så var höstlovet över. Vi har varit uppe i stugan och lagt golv på loftet. Var kallt men riktit bra väder, solen sken 3 av 4 dagar. Härligt! Man behöver lite ljus för att orka med den här tiden på året. Tänkte visa lite LOs och kort som legat ett tag. Den första är ett tävlingsbidrag till ett cyberpyssel på pyssel.net. Vixxan hade ritat skissen.

Ett mönstrat chatterbox som jag knölat och dragit
lila chalk på, vit dabber, thickers och dymo till rubrik.


Ett mönstrat från BG, rosa band från åhlens och
ett hjärta som jag embossat och chalkat.

Stansade cirklar som jag embossat (syns dåligt),
och en stämplad myra från mina Inkadinkado-stämplar
som jag 3Dat.



Även denna är sjord till en tävling för ett tag sen.
Skulle vara monokromatisk men fick innehålla vitt
och svart. Hjärtat är klippt ur ett mönstat från OA.
Blandade blommor och brads. Rubrik men rubons från
American Craft.



Ett mönstrat från BG. Thickers till rubrik. Har skrivit
journaling runt korten men det syns dåligt på fotot.

No comments: