Tuesday, May 1, 2007

Har blivit utmanad...

...av AC! Så det är väl bäst jag svarar då.

Tre saker jag inte förstår:
- varför jag inte scrappat LOs förrän nu
- alla funktioner på vår nya kamera
- varför batteriet i min mobil alltid är slut

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- ett tomt chokladkakepapper
- ett tomt videobandsfodral
- en tallrik med ananasbitar

Tre saker jag gör just nu:
- ser tv
- surfar
- lyssnar på när sambon pratar i telefon

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- se dottern växa upp
- gifta mig
- få fler barn

Tre saker jag kan göra:
- kakla (har kaklat köket i stugan själv)
- plantera i min egen trädgård
- köra bil

Tre saker jag inte kan:
- sluta äta godis
- sjunga
- tycka att motorer är intressant

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- min dotters tjatter, man kan tappa öronen
- tystnaden uppe vid stugan i norrland, såå lugnande
- min sambos snarkande- heelt osannolikt

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- att tycka det är kul att jogga
- måla
- spanska

Tre favoriträtter:
- grillat kött med getoströra
- sushi
- lax

Kluriga frågor. Hoppar över att skicka utmaningen vidare eftersom de jag känner med bloggar redan blivit utmanade...

No comments: