Monday, September 8, 2008

Nya kort

Har gjort en del kort. Har gjort nån LO också men den kan inte visas nu för den ska vara med och tävla. Har inga foton som inspirerar så därför blir det mest kort just nu. Först kommer två kort gjorda efter Amis skiss till septembertävlingen på pyssel.net.

Mönstrade papper från October afternoon. Rubrik med
rubons från Minoo (blandade sorter). Humlan är en
Inkadinkado-stämpel som jag embossat med clear. Bling
från Kaiser craft.


Mönstrade papper från spillmappen, kommer inte
ihåg märken. Rubrik med rubons. Prima blomma, men knapp
och band. Det prickiga bandet är från Åhlens, knappen är
American craft.


Stämpel från Whipper Snapper, målad med distresser.
Mönstrade papper från chatterbox. Rubrik är QK
Studio skinnimini. Bling från Kaiser craft.


Ett snarlikt kort, gjorde två när jag ändå höll på. Mönstrat
från Chatterbox, Primablomma och blad, blingad med stickels
och en halvpärla från Kaiser craft. Rubrik med QK Studio skinni mini.
Stämpel från Inkadinkado även den blingad med stickels.

3 comments:

Anna Ekman said...

Vilka fina kort du gjort från min skiss. =)
/Ami

Tettiz said...

Åh, vad mycket fina kort och LOs du har gjort!! :D Nu blev jag sugen på att leka med Amis skisser igen! ;)

PysslarTagen said...

Gillar mask-snigel? stämpeln!

Skulle mina tjejer måla på sin bokhylla?? Jooo kanske ja, äh då får jag måla över det ;)