Sunday, March 25, 2007

Fler gamla och nya kort

Har fixat de sista gamla korten i PS nu. Är ingen höjdare på det men har i alla fall vridit och beskurit lite.

Till min svåger som fyllde 30 nu i februari.

Ett beställningskort till en tjej som just fått ett nytt jobb. Kul att göra nåt annat än alla grattiskort.

Bebiskort till en ny liten Elsa.

Grattiskort till min faster Eva som fyller i december, därav lilla ängeln.

Ett kort gjort nu i mars. Är stel-off av en av Morfens LOs.

Grattiskort till min syster från i somras.

Grattiskort till svärmor gjort i januari.

Ett bebiskort till kompisar som fick en Anton. A:et är en chippboard som jag klätt med papper.

Ett kort som är gjort till en tävling. Detta och kortet under har samma stämpel men stämpeln är färglagd på två olika sätt.


Även detta gjort till samma tävling. Uppgiften var ett huvudsakligen brun/beige kort med stämplad bakgrund.



Ännu ett bebiskort. Riktigt dåligt foto för cardstocken är eg blå. Dikten på framsidan är "Ett nyfött barn".

Ett grattiskort till AC från i somras.

Födelsedagskort till en ettåring.

Blev inte helt nöjd med detta kortet, bandet blev helt knöligt när jag satte dit det. Har utvecklat min teknik sedan jag gjorde detta.

Ännu ett av alla grattiskort.

Ett krya-på-dig-kort till svärmor när hon hade lunginflamation i höstas.



2 comments:

Anna-Carin said...

Jösses vad många kort du har gjort, och ändå har du väl inte lagt ut alla?

Åsa said...

Nä, har varit lite dålig på att scanna alla kort. Får bättra mig lite.
Har blivit några stycken under året.